3 Aralık 2007 Pazartesi

Yine yeni yeniden...

Durdum durdum uzun zaman sonra yeniden blog'a dönmeye karar verdim.Sebebini bilmiyorum ve de boşveriyorum.az önce bir arkadaşıma (Derman)bunun haberini verirken şöyle bir yorum getirdi kendisi :"enerji birikintisi",evet bu bir sebep olabilir,mantıklı geldi :)

Derman'ı özlüyorum,minik dostum:) Hazırlıktan sonra fakülteler farklı olunca ayrıldık,tabii sadece fiziksel bir ayrılık bu.Bu tanımlamamı da pek severim "fiziksel ayrılık".Birinin yanında olduğunu görmesen de bilirsin,ilginç bir hissiyat aslında.Kendisinin bana bir sürprizi varmış.Beni iyi tanıyanlar bilir,pek severim sürprüzleri.Yapmayı da yapılmasını da.Bekliyorum merakla sayın Akşit :)

Vizeler sonrasında bir yorgunluk hali var elbette ki.Haftasonu da koordinasyon toplantımız vardı,gerçi ondan pek yorulmadık diyebilirim.Bugün de evde pinekleyip,ödev araştırma çabası içerisinde olmak sıkıcı.Bünyem artık bu durgunluklara alışık değil malesef :) Ki sevgili Övgü arkadaşım"ehehehe" bilir ki benim bazı felsefelerim vardır.Bunlardan biri de "yorgun değil,yoğunum".İşte tam bu moddayım bu aralar.Sanırım akşamüstü uzun zamandır merakla sabrettiğim filmi izlemeye gidebilirim=Yumurta :)
Güya 2 hafta boyunca ortalarda,vizeler bitsin kendimi filme vereceğim,diye gezinip durdum.Al sana fırsat sevgili ayaklarım,gözlerim ve beynim..

Pazartesilerin en sevmediğim yanı haftasonundan sonra olması,en sevdiğim yanı da haftasonuna giden yolun başlangıcı olması :) Bu bir çelişki mi ki :s

Yine en beğendiğim parçalardan biri eşlik ediyor bitimde:

Fasulyeden sevildim hep/oynadım fasülyeden/zararım künyeden mi yoksa/Külliyen mi bünyeden...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım yaaa...
Enerji birikintisi dediysem öyledir, bende de oluyor arada sırada... Mesela en son dün gece oldu...
Sessiz sessiz yastığımı ıslata ıslata içimden bir takım düşüncelerle Şebnem Ferah'tan Sil Baştan'ı fısıldıyordum kendime, kendi yüreğime... Sonra yazı yazasım bir depreşti bir depreşti ki sorma gitsin...
Ağlamayı bile unutmuşum, insan ağlamayı unutur mu hiç?
Ben unutmuşum işte...
Hal böyle olunca içim doldu taştı bir anda yazma isteğiyle...
Sürpriz yapmayı pek beceremem ama bu sefer sabredicem senin için...

curie dedi ki...

yaz sen yaz..içindekiler eline vursun yeter ki :)

Adsız dedi ki...

Kelimeler, içinde kaybolacağına, sen kelimelerin içinde kaybol.Böylelikle doğru olan kelimeyi arayarak bulabilirsin...