15 Aralık 2007 Cumartesi

İzmir öncesi vaziyetler:Taşoda Konseri*

Evet birkaç gündür yazamıyorum ya da yazmıyor muydum ne yoksa!Zaman nasıl geçiyor anl"A"yamıyorum,yetişmek...yetişmek ne güç!
Ama güzel şeyler oldu bu günler içerisinde.Bugünden başlayayım,sabahtan okul vs derken,akşamüstü okul çıkışı sevgili Elçin'in de çabalarıyla nihayet bir okul çıkışı sohbet muhabbet ortamı ayarlayabildik.Sevgili Yakup da bize eşlik etti..Yemek yerken sevgili Mer(
mersin) de birazcık da olsa eşlik etti bize.Özlemişim ziyadesiyle-bu lafı seviyorum,tabii merso'yu da-
Elçin aslında Rizeli ancak İstanbul'da yaşıyor,bayram için memlekete gidenlerin duygularını fazlasıyla merak ediyor bu aralar.Yakup da Giresunlu ve bayramda memeleketine gitmek yerine,ev arkadaşının yokluğundan faydalanıp-eheheh-Çaykur çayını yudumlayıp,bir sürü film izlemeyi planlıyor.Arkadaşlarımızın bildiğimiz anlık durumları şimdilik bu kadar.Ancak karşımda iki Karadenizli olması suretiyle biraz dışlanmış gibi olsam da-ehehe- mükemmel vakit geçirdik.Elçin'in Akdeniz tutkusu arada Yakup'un Karadeniz'de gece denize girmesine baskın çıksa da,Ege'nin sıcak insanları ve incisi İzmirle yarışamadı,dermişim :P Renkli paylaşımlar oldu resmen,kültürler kaynaşmasının birebir somut örneği yaşandı diyebiliriz.Bunların yanında hepimizin bir yandan da,artık Marmaralı olduğu gerçeği gözden kaçmayarak,ülkemizin diğer bölgelerinin de gezilmesinin lazım olduğu kanaatinde birleştik,sağ+var olunuz efenim :)



Dün ise yine bir okul sabahıyla başlanılan günün,öğleye doğru Esin ve Zeyneple sürmesinden bahsedebiliriz.Onlarla Kahve Dünyası keyfi yapmak ayrı bir şeymiş(tekrar talep ediyoruz)
Esin'in geç kalması,Zeyneple adli psikolojiden girip,kriminoloji çerçevesinden ölüm cezasına çıkmamıza sebebiyet vermiştir.Esin'in gelmesiyle de ortam renklenmiş ve dışımızdakilerin kulakları sanırım fena halde yanmıştır(kötüyüz) Neden bu kadar resmi yazdıysam pehh..
Bugünün akşamında ise Boğaziçi Üniversitesi'nin Taşoda Konserleri vardı.Yine biz birlikteydik,ben,İrem,Buğra,Erinç,Betül..Erinç vasıtasıyla tanıştığım sevgili sevimli insan Emir de çalacaktı.Biraz gecikmeyle de olsa gayet de yetiştim.Gerçekten muazzam bir konser verdiler.
Emir Bey(solist,gitarist),Nağme(klasik kemençe),Çiler(yardımcı solist),Emir(bendir,bateri) olmak suretiyle dört kişilik,şahane bir grubu izledik o akşam.Emir Bey ve Çiler'in sesi huzur verdi kulaklarımıza.Emir'in başta yaptığı bateri solosu da unutulmayacak.Nağme ise klasik kemençeyle hayranlık uyandırdı.Parçaların her biri tek tek özenle seçilmiş,fakat zamanın kısıtlı olması nedeniyle tadı damaklarda bırakılmıştır.Temennim daha uzun konserleri görebilmektir efenim.Ancak en çok ilgimi çeken de klasik kemençe ve bendirin yaşıtım insanlarca seçilmesi ve ne kadar güzel icra edildiğiydi.Hele ki bir Anathema parçasının (Parisienne Moonlight) böyle bir kombinasyonla seslendirilmesi hafızama kazınan hoş bir sahne oldu.Ayrıca bir diğer tespit ise;Müslüm Gürses'in Nilüfer'i Emir Bey'den dinlenmelidir!Umarım çalışmalar genişler ve daha birçok sahnelerden seslenirler.Özgün bir grup olacakları inancındayım,söylemiştin dersiniz ileride =)

Ondan önceki gün ise TOG'un (bir sonraki blogun konusu olacaktır :) ) çalışmaları vardı.Verilecek eğitimin geç duyurulması(ki sebebi benim),gönüllü gelmeyecek korkusu yarattı hepimizde.Ancak eğitime gelen arkadaşlar şaka maka 40 kişiydi.Buradan her gelene ayrı ayrı saygı-sevgi diyorum 'koordi' olarak =)
Kim demiş Beyazıt'ta hiyerarşi yok diye :p

İzmir öncesi birkaç günlük vaziyet böyle.Nihayet memleketime gidiyorum koca bir 4 aydan sonra.Herkesini,her şeyini inanılmaz özlemiş bulunmaktayım.Havasını suyunu taşını toprağını,İzmir'in soğuğu bile bir başka sıcaktır demiştim bir arkadaşıma,hakikaten de öyle..

Bu sefer bitimde eşlik eden Emir Bey'den Nilüfer..

Zamanın eli değdi bize
Çoktan değişti her şey
Aynı değiliz ikimiz de
Zaaflarına bir gece
Hatalarına bir nilüfer
Sevgisizliğine bir kalp verdim
Artık geri ver
Geri veremezsin aldıklarını
Artık geri ver
Geri verilmez hiçbir yanılgı
Yokluğuma emanet et
Sende benden kalanları
Her şeyi al
Bana beni geri ver
Bir şansım olsun
Başka yer,başka zaman
Sensiz ömrüm olsun..

4 yorum:

Emir Bey dedi ki...

çok teşekkür ederim efendim, böyle güzel değindiğiniz için bizden, iyi ki gelmişsiniz, sizi mutlu edebildiysek ne âlâ !

curie dedi ki...

Efenim,
İnanırım ki;iyi işler ve güzel insanlar her zaman güzel şeyler hak ederler..
İyi ki gelmişiz ve geleceğiz =)

Adsız dedi ki...

talebiniz kabul edilmiştir hanımefendi =) ne gundu yaa o kitap yuzunden istiklalde yağmurda az yürümedim ben =P
itiraf ediyorum pişman değilim =P iyiki varsınız =)

curie dedi ki...

sevgili esincik :)
hakkını nasıl ödeyeceğim o kitabı az aramadım yalnız,sen de iyi ki varsın,daha çok kahveler devrilip,sohbetler yapılacak emin ol =)