4 Aralık 2007 Salı

İÜ'nün eskitemediği kadro : NesMerŞen


Evet..nihayet özlemle beklediğimiz buluşma bugün gerçekleşti,sevgili nes ve mer ile geçmişimizi yad etmek üzere toplaşabildik şükür.Şimdi Nes dediğimiz şahsuzat Neslişah,Mer ise Mersin.Anlatmaya kalksam,yok yok hiç kalkışmayayım en iyisi(yalan,aslında anlatacak hiçbir şey yok) Okulun daha ilk gününde(hazırlığın ilk günü oluyor tabii,geçen yıl) birdenbire,nasıl olduğunu anlamadan tamamiyle spontane bir şekilde 40 yıllıkmışızcasına başladı her şey..

Hey gidi günler su gibi akıp geçtiler..Fütursuzca yola çıkan 3 genç başlarına geleceklerden habersizdi,gibi felaket senaryolarımız da yok değil aslında :) Geçen yılın başında çıkmıştık yola işte,bir sinema filmiyle başlamıştı her şey:ARAF..aslında pek de şart değildi bu film ama oldu bir kere.Birbirimizi tanımaya çalışıyorduk.Acaba hangimiz keser-biçerdi daha ziyade biçer-döverdi,hangimiz kleptoman,hangimiz manyak,zeki,deli,aptal vs vs..Bunların hiçbirini bilemezdik.Ardından "Naregatsi"ye gidip,resmen şebekliklerimizi döktük ortaya.Yahu insanda azıcık çekinme olur,daha yeni tanışıyorsun,edepsizliğimiz en başından belliymiş zaten :D O zamandan beri nerede karşılaşsak kucaklaşıp,zıplıyoruz,görülürsek şaşırmasın kimse,birbirimizi her yerde herkese rezil ediyiiiiz :)


Sanırım en son 3lü olarak Beyazıt Meydanı'nında karşılaşmak suretiyle,insanların garip bakışlarına maruz kalmıştık.Vizelerin verdiği bıkkınlık ve yorgunluğun bir anda silindiği bir an..Şu an düşlemesi bile güzel :)
Mersoyla cuma günü İstiklal karşılaşmamız da efsanedir,vizeler bitmiş,insan dağıtmaya gidiyor tabii..Ben de Elçincimle yemek yemişim,eee üzerine bir Merso iyi gider tabii,ayaküstü iki lafın belini mi kırmadık,dedikodu mu yapmadık,neler neler!Elçin de şaşırdı baktı zaten duruma,etraftakileri gözümüz görmüyor biraradayken,iyi mi kötü mü orasını bilemeyeceğim ama bize göre gayet iyi,deşarj olma konusunda bir numarayız "bebitoooom" (eheheheh).

Gerçi bugün de sadece Mersin konuştu,saygısız..Neyse ki onu seviyoruz.Tabii ki buluşmanın başlangıç noktası boğaz manzaralı yemekhanemizdi,o paraya o ziyafet ve manzara ne yapsak bulunmaz.Sular Merso tarafından dolduruldu.Nesli her zamanki gibi geç kaldı tabii ki,bir de o kadar yol tepip yemekhane içinden onu almaya gittim,hanfendü bir de bu kalabalığı çekemem diye yemek de yemem dedi "giriziiikalııı".O zaman seni bir mangal paklar diyerek ayrıldık okuldan.Ardından da geçen senemizin manasızca geçtiği(haftanın en az 3 günü :p ) Uçan ev'e gidip yayılalım dedik.Çaylar,ıslak kekler,sohbet,muhabbet,yeni türkü,iki yabancı ve Uçan Ev'in tasvip etmediğim manasız müzik seçimleri(her tarza hitap etmeye çalışmak her zaman iyi olmuyor malesef)..Zamanın nasıl geçtiğini anlamadık.Mersin'e cömertliğinden ötürü saygı sevgi yolluyoruz.Ayrılırken de,mümkünse bu kadar dolmuş ve birikmiş olmadan,uygun bir gökyüzü bulup parlasak daha hayırlı olacak diye bir karara vardık;yalan olacağını yazarken bile bilebiliyorum :))) Olsun çok yaşayalım,biz de görelim..
(Can Dündar'dan çaldım ihihih)

Mersin'den iddialı laf:"Heralde en çok ben konuşiciiim,parayı da ben veriyorum zaten"
Nesli her zaman iddialı.

Üç kişi olsa da bu kadro,bizim de bir şarkımız var:"ikimiz bir fidanın güller açan dalıyız"(ehehe)

Dip.Not:Nesli,otobüste saçını nasıl attı kızcağız,aklıma geliyor da hala gülüyorum..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

nesmerşen

bgn para bendeydi ben konuştum hıh. :p

bebişlerim bnm böyle uzatmayalım arayı yahuuu görüşelim ne şey birikmiş öyle en önemilileri yine kaldı pofs. severim sizleri kuzularımmmmm girizekaaalılarımm :p


şenay emeğine ellerine kollarına klavyene mouse ne sağlıkkkkkk üslup başarılı fotolar kıyas yapılmayacak kadar idiialı severi msizleriii

curie dedi ki...

sevgili levdumas

severim ben de seni,arayı uzatmayalım mimkinssee cancağızım =P

Adsız dedi ki...

Ben de özledim hepinizi yaa pofff

curie dedi ki...

biz de dermoşum biz de :(