18 Aralık 2007 Salı

İzmir'den...




Evet nihayet doğup büyüdüğüm ve 4 aydır beklemediğim kadar da özlemini duyumsadığım şehrim..İzmir'deyim..Özlediğim güzel insanlarla vakit geçirip,soğuğu da olsa,bir nebze havasını bol bol içime doldurup ayrılacağım buradan.İnternetle çok fazla iç içe olamadığımdan şu kısacık zamanda ancak şunu yazabiliyorum,bir de bahsettiğim Taşoda konserinden elime geçen muazzam bir fotoğrafı takdim edebiliyorum,bayram hediyesi gibi geldi valla =)


Herkese hayırlı mutlu mesut bayramlar olsun efenim..


Sevgi-saygı ve barış mutluluk dileklerimle =)

3 yorum:

Emir Bey dedi ki...

fotoğraf pek komik hakakten,
sizin de bayramınız kutlu olsun !

Adsız dedi ki...

İzmir'de tekrardan seninle görüşebilmek,anıları hatırlamak,hüzünleri paylaşmak,gözyaşlarımı yok etmek ve gülmek...Sıcaklığını ve dostluğunu yanımda hissetmek o kadar güzel ki.Ağır oldu yaa:)ama olsun,neyse neşeleniyorum:)Sana okulumu göstermek,seni pop grubumun muhteşem insanlarıyla tanıştırmak,''ZOR''u içten söyleyebilmek ve keşke anlaşılabiliyor olabilmek,boş vermişim dünyaya adı altındaki düet:),hepberaber yediğimiz uzunnn sohbetli ''Köz''deki yemek:D,ertesi günkü pantolon çılgınlığı ve kahve diyarı...Senle geçen güzel günlerim...ve daha geçecek niceleri adına...Seni seviyorum,iyi ki varsın ve mutlu bayramlar:)

curie dedi ki...

sevgili emir bey..
katılıyorum,eğlenceli bir fotoğraf :)

niloşum..
sana söyleyecek çok sözüm var;ancak şunu desem nasıl olur bilemiyorum.

I feel wonderful
Because I see the love light in your eyes
And the wonder of it all
Is that you just dont realize
How much I love you

...As I turn out the light
I say my darling, you were wonderful tonight
Oh my darling, you were wonderful tonight...