23 Aralık 2007 Pazar

Gracias Izmir,Adios Izmir..

Bir İzmir serüveninin daha sonuna yaklaşıyoruz.Yarın sabah 7de Nilüfer Turizmin sıcacık,şehirlerarası otobüsüyle elveda İzmir.Günlerimiz güzel geçti..Çok özlemiş olduğumu her defasında kim bilir kaç kez dile getirmişimdir.

Ayaküstü görüşebildiğim insan Toygar oldu.Ceza olarak Eskişehir'e de gitmesem mi acaba.Bu konuda bir ton çemkirme yaratabilirm belki ama,susuyorum kendisiyle özel bir konuşma yapacağım (nihahaa..)Onun dışında kimlerle görüştüm karşılaştım,zaten gezmeyi de çok severim bilirler.Hatta dün sevgili Erinç'in mesajında aynen şunlar yazılıydı:"...bitti mi gezmen tozman?ayakların yara da olmuştur gezinmekten senin" vallahi aynen böyleydi.Artık nam saldım bu konuda.Napalım bir kez gelmişiz dünyaya gezmeyelim de bekleyelim mi oturup (ehehe) Neyse ne diyordum,karşılaşma rekoru İzmir'de de kırılmış bulunmakta.İlki pazartesi akşamı Konak meydanda Kemal ile başladı,o zaten ayrı bir şoktu,sonuncusu da Kıbrıs Şehitleri'nin meşhur buluşma noktası Sevinc'in önünde Kudret ve Candaş ile.
Ayrı bir yetenek,çekim gücü mü neyse artık buna inanmaya başladım resmen :)
Kimler kimlerle görüştük peki sevgili Ezgi,Gökçe,Deniz,Nilay+müzik grubu,Gökçen,Övgü(olmasa şaşardım :) Yiğit,Melisa,Yağız,Pınar,Berk,Buse,Dünya,Sadık,Berhan,Mithat,Sinan,Mert,Mert(bu başka)..ve nice karşılaşmlar cabası.İzmir küçük diyorum inanmıyorlar,İstanbul bile küçük,hatta dünya daha da küçük :)
-Yiğit ve Melisa ilkokuldan beri canım ciğerim kardeşlerim diyebileceğim saygıdeğer insanlar.Melisnoş'un erkek arkadaşı Mert ile de tanışma şerefine eriştik.(şaka maka pek bir "mert" ismi geçiyor bu yazıda)
-Ezgi,Nilay,Gökçe,Deniz,Gökçen,Övgü,Berhan,Mithat,Sinan,Mert ve diğer Mert (İKL) lisedendir.Olay bu kadar kısa değil aslında,yazsam baya uzayacak :)
-Yağız öncelikle Gökçe sayesinde İKL girişinde tanıştığım,sonrasında ilginç bir şekilde Yiğitle de arkadaş çıkan bir insandır.
-Pınar ve Buse de Elit Dershanesi sayesinde tanıdğım şahane insanlar.Bu tanışma ve dost oluşumuzla birlikte iyi ki Öss varmış dediğimiz anlar da olmadı değil =) sağ olsun elit.
-Sadık ve Dünya ise az önce bahsettiğim sevgili insanlarca tanıştığım yine bir o kadar şahane ve sıcak insanlardır.(Dünya'nın kesinlikle muazzam bir mimar olacağına olan inancımla hayata daha bir sıkı bağlandım diyebilirim :) özel bir yetenek bu bir.İkincisi ise Sadık'ın kahvaltıya giderken bizlere takdim ettiği kırmızı karanfiller,böyle ince insanlar da kaldı mı acaba..)
-Berk de yine İKL'den ve İstanbul'da birlikte olmamızla bilinen,bol bol sevindirik olan :) ve beni güldürebilen sevgili dostum.
-Görüşemediğim için içime dert olan insanlar Alp ve bebeklik arkadaşım sayın Mara(Nur)
Ne diyelim nasip kısmet değilmiş :)

Aileyi de unutmadım elbette.İyi ki varlar.Güzel insanlarla geçen,güzel günler.Söylemekten nefret ediyorum ama Mirkelam'ın da bir şarkısında dile getirdiği gibi:"Her güzel şey gibi,işte bu da bitti..."
İstanbul'da bolca sorumluluk,plan ve toplantı beni beklemekte,bunların yanında güzel olarak annemler ve arkadaşlarım,dostlarım da beni beklemekte.Hayatın neresinden bakarsak öyle görüyoruz.Bardağa dolu tarafından bakmaya çalışırım genelde.Ancak zayıfız,insanız çünkü,hep derim zayıflıklarımız ve eksikliklerimizle "insan" olabiliyoruz,ötesinde farklı bir varlık olurduk yoksa :) Bir ara insan gibi insan oluşturma tezim vardı lise dönemlerinde,derin mevzulardır ilgilenenlerle ayriyetten bir görüşebiliriz :)
Neyse ki seviyorum kendimi yine,iyi ki insanım efenim.

Unutmadan...

1)Geçen gece yine kendime henüz izlememiş olduğum için kızdığım filmlerden birini izledim:Amores Perros-Paramparça Aşklar ve Köpekler.Her hikaye ayrı ayrı çıktılar yarattı beynimde,tutku,aşk,kavuşamamazlık fln fln..Ancak Octavio ve Susana ayrı bir yer etti.Mutlaka izleyin derim..
2)Bu sabah Mtv de denk geldiğim üzere,Zeynep Casalini Müslüm Gürses'in Nilüfer'ini seslendirmiş,klip çekmiş falan.Ancak pek bir rock olmuş,alışamadım henüz,ki pek severim kendisini.Yine de bu parçayı Emir Bey'den ayrıca bir dinlemenizi tavsiye ederim,aşağıdaki linkten erişebilirsiniz.

"http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=F7105B6467644D08"

3)Gönlümde unutmadığım ancak adını yazmayı unuttuklarım varsa şayet şimdiden aflarına sığınıyorum.Adı geçen geçmeyen herkese de teşekkürlerimi sunuyorum :)
4)Savaş Dinçel'i kaybettik.Allah rahmet eylesin.Duyduğum anda yıkıldım,çok sever saygı duyardım.
5)Başlığı İspanyolca yazma sebebim de bu dile olan hayranlığımdan kaynaklnmakta,henüz öğrenemedim ama o ayrı :( bakalım zamanını bekliyorum.Başka bir sebebi yok.
6)Fotoğraf da koymak isterdim ancak henüz elime geçemedi,en kısa zamanda halledeceğim.Farkındayım uzunca ve renksiz bir yazı oldu :)

...sürç-i lisan ettiysek affola...


Sevgi-saygı dileklerime...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Daha okumaya başlamadan ne kdr ahenkli ve huzurlu bir yazı olacağını bildiğim için fona hemen ^^wonderful tonight(acoustic)^^ı koydum ki bnm için daha anlamlı olsun:)Fotoğraf çok da önmli değil bence,hayalgücü sağlam olan herkes,senin yaşadıklarını aklında ve kalbinin bir köşesinde canlandırabilir.Ayrıca sayfalarca da yazsan yine sıkılmadan okurum.İzmir'den,evimizden,Ege Üni'den bir dost,bir güzellik geçti.İyi ki de geçti.Yine çok şey öğretti,yine hatırlanası anılarla gitti.Seviyorum seni Şenayım,dostum,kardeşim,canım:)

Emir Bey dedi ki...

bir gün yaz okulundayken ıslak mendili olan var mı diye seslenmiştim sınıftakilere bir kızcağız da çantasından nilüfer turizimin kolonyalı mendilini çıkartıp bana vermişti, mendilin üstünde kavuşmak kadar kavuşturmak da güzeldir yazıyordu, o an gidip memleket hasreti çeken o kıza sarılıp hepsi geçecek evladım diye saçlarını okşamak istemiştim, yapmadım tabi o ayrı. =)

nilüfer çok tuttu yahu bu aralar =)

curie dedi ki...

niloşum..
Yine gözlerim doldu okurken,bunu yapmak zorunda mısın her defasında..Bunları duymak(yani okumak :) ) bir insanın hayatta isteyeceği en büyük şeyler olsa gerek.Ne mutlu bana cancağızım..

Emir Bey..
Hoş bir anı olmuş gerçekten.Sizin çöp tenekesine attığınız o ıslak mendildeki notun,bugünlere kadar gelebileceğini tahmn edebilir miydik hiç?Nilüfer hala ayakta ve kavuşturmaya devam ediyor,hayırlı yolculuklr dileriz efenim..
Nilüfer Turizm =)