24 Aralık 2007 Pazartesi

Gelirayak,ayağımın tozuynan..

13:54...

Izmir-Istanbul yolu,Topçulardan Eskihisar'a geçiyorum ve birazdan bilgisayarin sarji bitecek büyük ihtimalle.Birkaç incelemem gereken dosya vardi.Manisa ve Balikesir'de yer yer serpistirilmisçesine kar vardi,kırağı ya da,asiri sis de cabasi.Nehirlerin üstü hafiften buz tutmus.İçimden,basa basa yürüdüm,çitir çitir seslerini bilem duydum,korku içimde.
Neyse daglarla gökyüzünün birlestigi yerler muazzam bir görüntü sergiliyordu.Gökyüzünde böyle bebek mavisi derler ya o renkte,gri bir sis daglarin rengi kopkoyu mor gibi,gerçekten uydurmuyorum,öyle görünüyordu.Nasil çildirdim,fotograf makinam olaydi böyle mi olurdu.Sonra sinirden uyuyaklamisim.
Içimdekilere Sezen şarkıları eşlik ediyor,masmavi deniz ve gökyüzü,sisten eser yok şimdi.Buraya gelince,aydinlik bir manzara,martilarin esliginde ilerliyor vapur.Kimisi kavusacak kimisi ayrildi sevdiklerinden.Ama her seçis bir vazgeçiştir deriz ya,tipki onun gibi bu da,her ayrilik baska bir kavusmaya gebe aslinda.Az önce Sezen ve Müzeyyen Senar in düeti
Gülsen-i Hüsnüne'yi ufka bakarak zevk eyledi kulaklarim :) Simdi ise yine Sezen'in nostaljilerinden biri,Içime Sinmiyor:"Seni bana vermediler,seni bana vermediler,mutlu olsunlar diyorum,elbet onlar da severler"
Herkesin bir Sezen sarkisi vardir diye bosuna dememisler.Onu dinlerken tüylerim diken diken oluyor,hele bir de bazi anlar ve günlerin anlamina uygunsa dinlediginiz parçalari aman yarabbim.Garip bir yetenek,ilahi bir güç,efsunlu,bilmiyorum..Kelimeler benim ona olan düşüncelerimi anlatmakta yemin ederim yetersiz.Bazen de bu kadın gerçekten çılgın demeden de geçemiyorum,yorumu Sezen'e sözleri Sevgi Anıl'a ait bu parça mesela Yalnız Kullar(Tanrım):
...
Güveyli evler gördüm
Kurulmus yaya benzer
Güveysiz evler gördüm
Kurumus çaya benzer
...
Tanrim tek basina koyma kullarini
Yalnizliga ancak sen dayanirsin


Kendi adıma diyecek olursam da 'Son Sardunyalar' başkadır bende..

Sarj bitti =)

------------------------------------------------------------------------
Daha gelmeden yazayım demiştim,İstanbul'u özlemişim aslında.Şöyle köprüden geçerken yine dedim,yine çekiyorsun adamı,bırakmıyorsun peşini.Geldik şükür sağsalim =)

Unutmadan..
1-Yolda bir ev gördüm Gebze'den geçerken resmen duvarları aşağıdaki gibiydi.(çok yaratıcıyım)


2-Düş Bahçelerini dinlerken şu sözlerini aklımda resmediverdim."..yakala saçından,tut hayatı,çevir yüzüne.öp öp" ve mutlu oldum,saçma gelebilir kimisine bana da ilginç gelmedi değil.Sevindim sadece,hayatımın 'kel' olmadığını fark ettim,yoğun geldi bana,sizler ne çıkarırsınız bilemem.

3-Odamı özlemişim.Bir de yatağımda yeni bir mavi peluş battaniye gördüm,anneciğim almış.En sevdiğim renk de mavi,ayrı bir hoşuma gitti.Böyle bir şey..


4-Az önce bir arkadaşımla ödevler hakkında konuştuk tekrar.Hali hazırda beş adet,kimisi yarım duran ödevlerim var.Haydi hayırlısı bakalım...

Sevgi-saygı dileklerimle..

Hiç yorum yok: