9 Aralık 2007 Pazar

ben hep tersine..


Bugün mükemmel bir Emir Kusturica filmi olan Arizona Dream i ziledim.Daha önce izlemediğim için kendime kızdığım filmlerden.Gerçekten yine bir bilinçaltı ve inanılmaz fantastik öğeler içeren apolitik bir film..Bir arkadaşımın(Serdar)dediğine göre de,Emir Kusturica nın vazgeçemediği hayvan öğesi her filminde mevcutmuş,burada da:balık ve kaplumbağa =) filmden zihnimde yer eden birçok sahne,söz buraya sığdıramayacakmışım gibi geliyor,ama ilk akıma gelenler..
-Eğer birinin ruhuna bakmak istiyosan önce rüyalarına bakmalısın…
-Balıkların düşünmeye ihtiyaçları yoktur,çünkü onlar her şeyi bilirler..
Goran Bregoviç in de eşsiz müzikleriyle bütünleşince şahane bir yapıt oluvermiş.Gerçi şu an yine Serdar dan duyduğum kadarıyla araları bozukmuş Goran Bregoviç ve Emir Kusturica'nın.
İzlemeyen kalmamalı,içimi gıdıklayan ve çok da duygulu anlar yaşadğım bir filmdi..

Şu üç gündür nasıl bir koşturmacadır gidiyor.Cumartesi günü Tog Ofiste toplantıdaydık cümleten,önceki gece sabahladığımız için baya bir yoğun geçti diyebilirim.Ezginin Günlüğüne götüremedik kimseyi,vay be ne gönüllüymüşüz dedik tekrar,eğlenceye sınır da koyarızzz!
Ama seviyorum bizi=)Ofis dönüşü otobüsteki halimizi düşündükçe gülesim geliyor.Bir söylediğimi bir daha hatırlayamayıp,başkasının dediklerini de aklım almıyordu. =)
Ardından karşıya geçiş,Taksim de maç için yer arama derken gün bitiverdi.Süper de bitti(?!) bu konuda pek konuşmak istemesem de genel anlamda kötü bir maç değildi diyebilirim.Gece sevgili sevdiğim kuzenim Melike bize teşrif etti uzun bir aradan sonra.Biraz espiritüelliği mi artmış ne,uyutmadı sabah da devam etti böyle,neyse ki akşam ayrıldık :P Kuzenim diye değil ama eğlenceli bir şahsuzattır kendisi Allah için.

Yatmaya doğru yaklaşırken,canım yoğurt istedi ve kendime en sevdiğim baharatlı yoğurdumdan yaptım koca bir kase.Bilirler ağız tadım herkesle pek uyumlu değildir malesef,portakalı da tuzlayarak yerim vs..ancak kırmızı pul biber,nane,kekik ve kimyondan oluşan bir kombinasyonla yoğurdu birleştirmek süper bir lezzet..tavsiye edilir ancak hassas bir mideniz varsa mesuliyet kabul eidlmez =) onu da yedikten sonra artık uyusam iyi olacaka gibi geliyor,hala uykumu tam alamadım...

Biterken bu sefer Besame Mucho,önceden tango olarak dinleyip sevdiğim,şimdiyse tekrardan Luis Miguel'den hatırladığım ve de Arizona Dream de geçen muazzam şarkı:

besame, besame mucho (öp beni, çok öp)
como si fuera esta noche la ultima vez (sanki bu gece son sefermis gibi)
besame, besame mucho (öp beni, çok öp)
que tengo miedo perderte, perderte despues (seni kaybetmekten, sonra seni kaybetmekten öyle korkuyorum ki)

quiero mirarme en tus ojos (kendimi senin gözlerinde görmek istiyorum)
tenerte muy cerca, verte junto a mi (senin yakinimda tutmayi, yanimda görmeyi)
piensa que tal vez mañana
yo ya estare lejos,
muy lejos de aqui.
(belki yarin uzaklarda olacagimi, buralardan çok uzakta olacagimi düsününce)

Hiç yorum yok: