3 Ocak 2008 Perşembe

incesaz'dan...

Bir özlem var içimde uzaklara doğru
Engin denizlere sana ve aşkımıza

Sisli bir maziden uzakta

Yalnzıca sana yakın
Gönlümün dalgarında sevgin kalsın
Bitmeyen rüyalarımda hep sen varsın

Dilek Türkan,Son Osmanlı


"farklı ve özel bir yeri olan "

Firar

bir sihir gibiydi şehre inerken gece
mektubun güvercin oldu vardı gizlice
gel diyor, geç olmadan gel, geçiyor yıllar
böyle başladı, dönülmez bu mü
thiş firar

madem ki yeminimiz var, madem aşk mukadder
işte geldim, bilmesinler yarına kadar
bil ki artık dönüşüm yok, gitti son vapurlar
sakla beni, bulmasınlar sabaha kadar


belki herkesin dilinde şimdi bu firar
belki verildi kararım, şimdi yoldalar











2 yorum:

Emir Bey dedi ki...

ilk bir bilogır arkadaşım göndermişti son osmanlı' yı bana, gün boyunca tekrar ederek dinlemiştim, pek hoş, pek gitmek istemiştim buralardan, tam da o tarihlerde yakın bir arkadaşım italya ya gidiyordu, hatta onla ilgili bir şeyler yazmıştım biloğa...

çok zevklisiniz gerçekten müzik konusunda, belki Firar' ı da gönderirsiniz bana kim bilir =)

curie dedi ki...

sevgili emir bey;

hakikaten başkadır o parça..teşekkür edettim efenim ayriyetten,gönderdim bilenee =)