7 Ocak 2008 Pazartesi

saç.MA.lan.MA.z (sa) Ne Ya.pı.lır ?

Şu an en azından mutlu olmama yetecek bir ortam yarattım kendime:mavi-yeşil'den birkaç çubuk,peynir ve earl grey çayım,vazgeçemediğim siyah fincanımla :)

*Başlığımı da atmıştım ki Bıçak Sırtı'nda da Ahmet Hamdi Tanpınar'ın Huzur'unu okuyordu Selim Reşat Bey..Kalbimiz birmiş :)

*Milliyet reklamını seviyorum,bu aralar pek hoşuma gidiyor (biraz geç oldu sanırım :) )..

*Yılbaşının ertesi günü TABU oynarken,sevgili Can'a yapılan anlatımda : "çok'un tersiiii" denilince "eee koç" yanıtının alınması,onun mühendis olduğunun büyük bir göstergesidir.Memur olsaydı az derdi tabii,yetinmeyi bilir misin,sana verdiği kadarıyla hayatın,hoş..(bilinçaltı oyunları)

En solda,gömlekli arkadaşımız.Bu fotoğrafın da derin bir felsefesi vardır yalnız,basit değil katiyen:"Katılıyorum" demek yürek ister,yürek :)


*OHBERASYON Odası !

*Severken korkmak nasıl bir duygudur,neden soruyorsam cevabını bildiğim soruları...

*Evladın uzaklığı çok ağırdır!

*Geç kalınmışlıklar vardır,geç kalmışlıklar bile bile..Kaybedecek neyimiz var peki,bir parça gururmuz mu,karşımızdakinin anlayamayacakları mı,kendimizi mi kaybederiz ki?

*Aşk söyleyemediklerin,içinde kalanlardır (bıçak sırtı'ndan nejat işler)

*Bazen pişmanlıkların bile bir tadı vardır,öncesini unutmadığımız sürece...

*Aşk yeniden,unutulmuş yemin gibi...kendini yarattı kendinden..

*Bu akşam Bıçak Sırtıyla kalbim 3'üncü kez 1 oldu.

*Nazım'ın yeni şiiri bulunmuştu,ne zamandır koymayı unutuyorum..Dört Güvercin..


*Dinazorların nesli böcekler yüzünden tükendi(miş).Meteor düştü diye sandıydık,böcekler onları yedi,paleontologlar bizi mi ? O.o

*27. !F'i merakla bekliyorum,hmm bir de sabırsızlıkla olması lazım..

*Biterken o kadar yumuşak değilim kendime,çaydan sonra iyi gider sapsade bir nescafe (Bu ara çok mu Sunay Akın okudum acaba)


...Kulaklarımda...

..Meğer herkes tanışıyormuş bir gün
Mutlaka gerçeğin ta kendisiyle
İnsan buna da alışıyormuş
İnsan dayanıyormuş bütün gücüyle

Evimi ocağımı, yuvamın sıcağını
Yarimin kucağını bıraktım.
Her günahın tadına, dünyanın batağına
Batacağım kadar battım.


Sezen...


Not:başlığı böyle yapınca pek bir anlamlı oldu sanki,eğlendim çapımda :)

Son Dakika laflaması
: Tanışık olmamız şerefine "Elit Dershanesi,hatta ÖSS sağ olsun" dediğimiz sevgili Pınar,taa Odtü'lerden hiç üşenmeyip günaha girmeyi başardı.Kendisiyle bir zamanlar "kaset" vardı,hatırlar mısın diye maziye daldık.Ben de dedim ki;nasıl unuturum,volkmenin (aypod da neymiş,gözünü sevdiğiminin volkmeni) pili bitmesin diye Stabilo kalemlerle bir güzel başa alınırdı,onu bile hatırlarım.ben de alışkınım ne de olsa günahlara..İncesaz'dan,günah..

"..günahsa götüren sevgiye insanı
şimdi sevap değil günah zamanı.."


SUSTUM !..


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Şenaycım... o kadar içtensin ki... kelimelerinle içini ısıtıyorsun insanın... ne mutlu seni tanıyana,ne mutlu seni sevecek olana ve de ne mutlu duygularını kalemine dökebilen insanlara...
Belki ordan burdan,belki saçma sapan... belki ıvır zıvır... ama --çok-- 'gerçek'sin.
Sana baktıkça hayatın ne olduğunu bilen ve buna rağmen hayata gülümseyebilen genç bir kadın görüyorum...

Hep gerçek,hep 'şenay' kal tatlım...

Merwww***

curie dedi ki...

sevgili merwww
ne diyeceğimi bilemedim inan :)

bir minicik kız çocuğu bak
duruyor orada hala
anlatamm gördüklerimi
o neşeli çocuğa...

baktığını görebilen,özel bir insansın canım,sen de hep böyle kal,hep cana yakın emi :)