26 Haziran 2007 Salı

Ben Susuyorum ,kimsen,Sen Sesini Duyur..

Ayten Alpmanla konuşuyoruz bu gece..

O söylüyor ben dinliyorum,bazen de bir-iki ben bir şeyler diyecek oluyorum,susuyorum.Anıları düşünüyorum birden,belki de geç kalınmışlıklarla kıvranıyorum fark etmeden.İçimden geçenleri biliyor,falıma bakıyor 3 vakte kadar gibi kılişelerle geçiştirmiyor,boşa konuşmuyor,dolu dolu yerinde ve olması gerektiği gibi.Hayal kırıklıklarımdan bahsediyoruz,sıkılıp gülüşlerime yöneliyoruz.Özlediklerimi hatırlıyorum ya da geleceği kuruyorum bir an."Yaşlandım" diye çemkirmeyi ve bunun tesellisini,yanımda kimin olacağını merak ediyorum.Uyurken bana roman okuyacak ya da serin bir akşamda titreye titreye dans edebileceğim..

ararım da seni bulamam
ne olur sesini duyur
unutursa beni deli yüreğin
ne dünüm, ne bugün ne de yarınım olur
yığılırsa üzerime anılar
taşımaz yüreğim son olur

sorarım da cevap alamam
ne kadar sürecek acım
unutursa beni deli yüreğin
ne bu yaz, ne bu kış ne de bahar ilacım
yığılırsa üzerime anılar
birikir, çoğalır acım

senin olan hiçbir şeyi kırıp atmadım
resimleri, mektupları yırtıp yakmadım
yastığımda hala bir tek saçının teli
o gün bugün yatağımda sensiz yatmadım

nasıl olur unutursun sendeki beni
nasıl olur aramazsın tendeki teni
gözüm gibi saklıyorum bendeki seni
o gün bugün hiçkimseye dönüp bakmadım

Şarkı bitiyor,her şey biter hayatta.Fazla yoğunluk var ,gereğinden fazla işliyor beni şarkı,ezgisi gereğinden fazla yıkıyor içimi..O yüzden;ben susuyorum,kimsen,sen sesini duyur..

Hiç yorum yok: